Дистанційний курс для учнів 6 класу загальноосвітньої школи "English Grammar"
Глосарій курсу:
Adjective - прикметник
Adverb - прислівник
Comparative Degree - вищий
Superlative Degree - найвищий
modal verbs - модальні дієслова
question words - питальні слова
Прикметник – це самостійна частина мови в англійській, що позначає ознаку предмета та відповідає на
питання який? чий?
Прикметники в
англійській мові, на відміну від прикметників в українській мові, не змінюються
ні за родом, ні за числом, ні за відмінками:
В англійській мові є три ступені
порівняння прикметників: звичайний (Positive
Degree), вищий (Comparative Degree) та найвищий (Superlative
Degree).
НАЙВИШИЙ СТУПЕНЬ ПРИКМЕТНИКА
That is the highest building in the city. - Це - найвища будівля в місті.
It is the most interesting book I have ever read. - Це цікава книга, яку я коли-небудь читав.
This text is the least difficult of all. - Цей текст найменш важкий з усіх.
Hе is the elder of the two brothers. - Він старший з двох братів.
The weather is much better today. - Сьогодні погода набагато краще.
He's the best coach. - Він найкращий тренер.
СПОЛУЧНИК THAN (ПОРІВНЯЛЬНИЙ СТУПЕНЬ ПРИКМЕТНИКА)
ВИНЯТКИ:
Good – better – the best (хороший – краще – найкращий)
Bad – worse – the worst (поганий – гірше – найгірший)
Little – less – the least (маленький – менше – найменший)
Many / much – more – the most (численний – більше – найбільший)
Old – older – the oldest (старий – старше – самий старий)
Old – elder – the eldest (старий – старше – найстарший) – про членів сім'ї
Late – later – the latest / last (пізній – більш пізній – останній, самий новий / останній за часом)
Late – the latter – the last (пізній – останній з перерахованих – остання у черзі)
Near – nearer – the nearest (близький – ближчий – найближчий по відстані)
Near – nearer – next /
the next (близький – ближчий – наступний за часом / наступний по порядку)
Far – farther – the
farthest (далекий, далекий – більш дальній – найдальший)
Far – further – the
furthest (далекий, далекий – подальший – найдальший)
|
Майте на увазі різницю
між older - elder та oldest - eldest. Прикметники older та oldest позначають
вік чого-небудь, в той час як oldest та eldest вживаються стосовно членів сім’ї, коли потрібно
зазначити, хто є старшим.
My elder brother
lives in London. – Мій старший брат живе у Лондоні.
Також запам’ятайте різницю між farther – further та farthest – furthest. Farther та farthest використовується лише для позначення фізичної відстані, в той час як farthest та furthest використовується у більш широкому значенні.
You may
find further information on our website. – Ви знайдете більше інформації на нашому сайті.
Виконайте нижче вправи на знання ступенів порівняння прикметників в
англійській мові та перевірте свої знання.
1.Виберіть
правильний варіант у дужках:
- I am (the good/the best) chess player in our class.
- His tablet is (cheaper/the
cheapest) than mine.
- She is (the most
beautiful/beautiest) girl in the class.
- Hollywood actor
Arnold Schwarzenegger is one of (more famous/the most famous) person in the world.
- Did she fell
(best/better) today?
- I don’t think this is (the
best/better) idea than mine.
- Last week was (hotter/the
hottest) ever!
- For me mathematics was
(harder/more hard) than Chemistry in school.
- Mike is (more
tall/taller) than my brother.
- This is (the funnier/the
funniest) joke I’ve ever heard!
Відповіді
- the best
- cheaper
- the most beautiful
- the most famous
- better
- better
- hottest
- harder
- taller
- the funniest
2.Утворіть необхідний
ступень порівняння прикметників:
1.This bar of chocolate is ______________(tasty)than
the one I bought at the supermarket yesterday.
2. Planes
are_________________(fast) means of transport.
3. Trains
journeys are __________(comfortable) than bus journeys.
4. This is
_____________(tiring) trip I have ever had.
5. The
grocer’s is_____________(close) to my house than the butcher’s.
6. This
story is _______________(interesting) in the book.
7. Train
tickets are ____________(cheap) than plane tickets.
8. Hoverla
is ______________(high) mountain in Ukraine.
Відповіді: 1.Tastier, 2.the fastest, 3. More
comfortable, 4. The most tiring, 5. Closer, 6. The most interesting, 7.
Cheaper, 8. The highest.
Більше інформації на:
https://www.youtube.com/watch?v=7S2uw1DBe68
Більше інформації на:
https://www.youtube.com/watch?v=7S2uw1DBe68
ПРИСЛІВНИК
(Adverb)
Прислівник — це частина мови, яка
виражає ознаку дії, стану, якості
чи вказує на різні обставини, за яких
відбувається дія.
Більшість прислівників утворюється головним чином від прикметників та іменників
за допомогою суфікса - ly
Якщо прикметник закінчується на - у,
то -у змінюється на -і
Якщо прикметник закінчується на - е,
то -е випадає
СТУПЕНІ
ПОРІВНЯННЯ ПРИСЛІВНИКІВ
У прислівників є три ступені
порівняння:
позитивний (positive degree),
порівняльний (comparative degree)
і найвищий (superlative degree).
1. Щоб утворити вищий та найвищий ступінь порівняння у прислівників з суфіксом -ly,
необхідно додати відповідно слова more (less) або most (least),
які переводяться як більше / менше і найбільш
/ найменш, до позитивного ступеня даного слова.
Наприклад:
Openly – more / less openly –
most / least openly
(Відкрито – більш / менш відкрито – найбільш / найменш відкрито)
2. Односкладові прислівники, типу fast, soon і т.д. утворюють ступені порівняння,
як і відповідні їм прикметники, тобто за
допомогою суфіксів -er /-est:
Soon –
sooner – soonest (скоро)
3. У окремого числа прислівників взагалі немає ступеня порівняння.
До них відносяться before, here, very та інші.
4. А також є група прислівників в англійській мові, які
є винятком,
тому що утворюють ступені порівняння не
за правилами.
Їх потрібно запам'ятати напам'ять:
Far – farther – farthest (далеко)
Far – further –
furthest (далеко)
Badly – worse –
worst (погано)
Little – less –
least (мало)
Much – more – most
(багато)
Well – better – best (добре)
|
Виконайте нижче вправи на знання прислівників в англійській мові та перевірте свої знання.
1.Make comparatives and superlatives
of the following adverbs:
Early,
well, honestly, fast, easily, carefully, far, much, badly, quickly.
Відповіді:
Early –
earlier – earliest
Well –
better – best
Honestly –
more honestly – most honestly
Fast –
faster – fastest
Easily –
more easily – most easily
Carefully –
more carefully – most carefully
Far –
further – furthest
Much – more
– most
Badly –
worse – worst
Quickly –
more quickly – most quickly
2.Complite
the sentences with the correct words:
1) Kate
looks very __________today (sad, sadly)
2)We wrote
the English test ____________(good, well)
3) The baby
is very _____________now (quiet, quietly)
4)Tom
___________closed the door to the room. (quick, quickly)
5) Mike
always gets _______makes in English. (good, well)
Відповіді: 1.sad, 2. Well, 3. Quiet, 4. Quickly,
5.good
3. Make adverbs from the adjectives:
Loud,
bright, slow, sweet, happy, good, bad, easy, happy.
Keys:
loudly, brightly, slowly, sweetly, well, badly, easily, happily.
Більше інформації на:
https://www.youtube.com/watch?v=PKNMhPWBvkA
Більше інформації на:
https://www.youtube.com/watch?v=PKNMhPWBvkA
Модальні дієслова ( Modal Verbs)
Модальні дієслова – це така група допоміжних дієслів, які змінюють значення основного дієслова,
надаючи відтінок обов’язковості, необхідності, можливості виконання дії:
Can, could – можливість, дозвіл, ймовірність, навичка
– Can you go
there and help them? It could be a trap
(Ти можеш поїхати туди і допомогти їм? Це може бути пастка)
May –
дозвіл, невпевненість
– May I go?
He may be in danger
(Можна мені
йти? Він може бути в небезпеці)
Might – невпевненість
– An asteroid might hit the
planet
(Астероїд може
зіткнутись з планетою)
Must – обов’язковість виконання дії, впевненість
– You must listen to
it. They must leave now
(Ви мусите послухати це. Їм вже потрібно йти)
Should – порада, впевненість
– You should consult a
doctor.
(Вам слід проконсультуватися з лікарем)
Виконайте нижче вправу на знання модальних дієслів в
англійській мові та перевірте свої знання.
1.Choose the correct answer:
1……. I take
your pencil? – Yes, please.
a) Should b) May c) Must
2. I’m very busy . I …….. go to the
cinema tomorrow.
a) must b) could c) might not
3. If you are hungry,
you ………. Have some pizza.
a) must b) may c) should
4………you tell me the
time, please?
a)should b)must c)could
5. You ………write on book pages.
a)can’t
b)mustn’t
c)shouldn’t
6. We …… go shopping. There isn’t any food in the fridge.
a)can
b)could
c)must
7. Max ……. Run and jump best of all my classmates.
a)can
b)may
c)might
8.His English is not good, he …….study better.
a)should b)may c)could
9.I think she …… come to us tomorrow.
a)should b)might c)can
10. …… I use your phone?
a)may b)can c)could
Keys: 1.b 2.c 3.c 4.c
5.b 6.c 7.a 8.a 9.b 10a
2. Choose the write modal verb (can, may, must, have)
l....you lift this box?
2.It ... rain today.
3.You ... do as you
are told.
4.He ... go there at once.
5.We ... be more careful.
6 .... I help you?
7....you play chess?
8.We ... to stay at home .
Keys:
1.can,2.may,3.must,4.can,5.must,6.may,7.can,8have.
3. Make up negative sentences and
translate them
Е х a m р l е: Не must do it.— Не mustn't do it.
- He must tell her about that.
- We must wait for them.
- You must inform them about it.
- You
must stay here.
- They must go there right now.
- We
must hurry up!
Keys:
1. He mustn't tell her about that.
2. We mustn't wait for them,
3. You mustn't inform them about it.
4. You mustn't stay here.
5. They mustn't go there right now.
6. We mustn't hurry up!
2. We mustn't wait for them,
3. You mustn't inform them about it.
4. You mustn't stay here.
5. They mustn't go there right now.
6. We mustn't hurry up!
1. Він не повинен говорити їй про це.
2. Ми не повинні чекати їх.
3. Ви не повинні проінформувати їх про це.
4. Ви не повинні залишатися тут.
5. Вони не повинні піти туди прямо зараз.
6. Ми не повинні поспішати!
2. Ми не повинні чекати їх.
3. Ви не повинні проінформувати їх про це.
4. Ви не повинні залишатися тут.
5. Вони не повинні піти туди прямо зараз.
6. Ми не повинні поспішати!
4. Translate into ENGLISH using “can”
- Я вмію
грати у футбол і баскетбол.
- Моя
бабуся вміє грати в комп'ютерні ігри.
- Мій
дідусь уміє розповідати забавні історії про тварин.
- Ми
не можемо перекласти цей текст без словника.
- Я
не можу допомогти вам.
- її
кішка не вміє ловити мишей.
- Мами
вміють робити усе.
Keys:
1) I can play football and basketball.
2) My grandmother can play computer games.
3) My grandfather can tell funny stories about animals.
4) We can't translate this text without a dictionary.
5) I can't help you.
6) Her cat can't catch mice.
7) Mothers can do everything.
2) My grandmother can play computer games.
3) My grandfather can tell funny stories about animals.
4) We can't translate this text without a dictionary.
5) I can't help you.
6) Her cat can't catch mice.
7) Mothers can do everything.
1. Коли йдеться про певну особу чи
предмет.
Where is the pen? Де ручка? (відома нам)
2. Перед іменником, якщо йому
передує прикметник у найвищому ступені
або порядковий числівник.
What is the longest river in the world? Яка найдовша річка у світі?
He was the first to come. Він першим прийшов.
3. Перед географічними назвами
(назвами океанів, морів, річок, гірських
хребтів, частин світу, півостровів, групи островів, пустель,.).
The Indian ocean,
the Baltic sea, the North, the Thames, the Alps, the
Crimea, the British Isles, the Sahara.
4. Перед іменниками, єдиними у
своєму роді.
What is the brightest mountain in the world? Яка гора в світі найяскравіша?
5. У ряді виразів, таких як:
in the morning, in the evening,in the afternoon,
тощо.
Артиклі не вживаються:
1. Якщо який-небудь іменник вживається в самому узагальненому
значенні.
Crime is a problem in most big cities. (Злочинність як така, а не якийсь конкретний злочин.)
Life has changed a lot in the last to year. (Життя як таке, взагалі.)
2. Перед власними іменами:
England, Ukraine, London,Mr.Johnson, Tuscany.
Однак перед прізвищами, що вживаються у
множині для позначення членів однієї і тієї ж сім’ї,
вживається визначений артикль.
The Johnson’s. Сім’я Джонсонів.
3. Перед назвами піp року, місяців і днів тижня.
He always go the
South in summer. Він завжди йде
на Південь влітку.
English classes
are on Monday. Англійські курси
в понеділок.
Виконайте нижче вправу на знання означеного артикля в англійській мові та перевірте свої
знання.
1.Fill in the
sentences with “the” where necessary:
1.____Sphinx is in
____Egypt.
2._____Chicago
river flows south towards___ Gulf of Mexico.
3. Where are
_____British Isles.
4.____Mary speaks
____English very well.
5. On our trip to
____USA we crossed _____Atlantic Ocean.
6. What is the
Capital of____ Canada?
7. ______Margaret
lives in ______Vienna.
8. Some seas have
names of colours: ___Black Sea, ____Red Sea, ____Yellow Sea
9. I’d like to
make a voyage around _____ Mediterranean Sea.
10.____Fleet Street
in ___London took its name from ____Fleet River.
Keys:
1.the,-2.the,the 3.the, 4.-,-,5.the,the, 6.-, 7.-,-,8.the, the, the, 9. The,
10.-,-,the.
Питальні слова ( Question Words)
We use :WHO – коли запитуємо про людину ( хто)
WHAT – коли запитуємо про річ ( що)
WHICH – коли можемо обирати з двох або більше ( котрий, який)
WHERE – коли запитуємо про місце ( де)
WHEN – коли запитуємо про час ( коли )
WHY – коли запитуємо про причину ( чому)
HOW MANY – коли запитуємо про кількість ( скільки)
Виконайте нижче вправу на знання питальних слів в англійській мові та перевірте свої
знання.
1. Write the question word.
1……..? On Tuesday.
2………? Two, please.
3…… one: Blue or yellow?
Blue<please.
4…….? At school.
5……? I’m tired
6…….? My teacher.
7…….? A present.
Keys: 1.When, 2.How many,
3.Which, 4.Where, 5.Why, 6.Who, 7.What.
2. Complete the questions with
the question words:
1 __________is your best friend? – Nick is.
2.___________did you buy so many bananas? Because I like them very much.
3._________do you usually do in the
evening? I usually watch TV.
4__________does Kate live? She lives in Odessa.
5. ________ do you come from school? At three in the afternoon.
6._________is this woman? She is my aunt
7._________are you? I’m fine thank you.
Keys: 1. Who,
2.Why, 3.What, 4.Where,5.When,6.Who,7.How.
Читай більше на:http://ksenstar.com.ua
https://www.thoughtco.com/english-question-words-1210674
Основні теми для вивчення під час додаткових канікул
1. Пасивний стан2. Природні катастрофи та захист довкілля
3. Мистецтво
4. Спорт в нашому житті
Тестовий контроль
Для перевірки знань з першої теми пройдіть тестування:
Тест до теми 1
Test on the Passive voice
Задание 1 Раскройте скобки, употребив глагол в соответствующей форме
страдательного залога:
l. Pushkin’s books ... all countries (to publish)
2.Our newspaper ... late yesterday (to bring)
3.
The school ... next
year (to build)
4.
The telegram ...
not ... in time (to send)
5.
This book can ...
in pur library(to get)
6.
When ... the
football match...?(to end)
7.
Eng1ish...at the
lessons (to speak)
Задание 2 Переведите
на русский язык предложение:Language is a skill so it must be learnt, it cannot
be taught.
Test on General Questions
Задание 1 Образуйте общие вопросы, на которые можно получить такие
краткие ответы:Yes,I do, No, he didn't. Yes , we have. No,they won’t.
Yes he was. No,I am not. Yes,I can. Yes,we shall.Yes,you may.
Задание 2 Перепишите данное предложение и составьте к ниму четыре вопроса:общий,специальный,разделительный
и альтернативный с тем, чтобы получить одинаковый по смыслу ответ.
They learn French
at school.
Тест до теми 2
Test on the
Structure
Задание 1:Перефразируйте
следующие предложения с глаголами to have,используя оборот there is(are,was,were)
Образец:I have many copybooks in my bag. There are many copybooks in my bag.
1.On Sunday we have no lessons.
2.
Have you a library
in your school?
3.
Kyiv has a lot
of parks.
4. We had one room in our old flat.
5.
They had many
guests at the party.
6. He had no
chance to come home in time.
Задание 2:Напишите русский эквивалент английских пословиц:
There is no
place like home. There is no smoke without fire. There is no rose without a
thorn.
Test on Irregular Verbs.
Задание 1 Напишите данные глаголы в четырех формах(с переводом на
русский язык инфинитивной
формы)
|
Образец:to see
(видеть)-saw-seen-seeing
Затем употребите все четыре формы одного из глаголов во всех известных вам
временах.
Задание 2 Выпишите глаголы парами так, чтобы значение второго глагола в
паре было противоположным по смыслу первому глаголу:begin, get,come,lose,give,finish,send,leave,wake,buy,fall,take,win, find,forget,rise,se11,remember,sleep.
Вариант 2
Задание 1 Перепишите следующие глагольные формы и укажите
их грамматическое Bpeмя:went, had
become, feels well, has done, will take, had had,was written,are fighting,would
go , were playing. Образец:should win -
Future-in-the-Past tense of the verb to win-won-won-winning.
Задание 2 Составьте пять
предложений,употребив глаголы из первого задания с наречиями yesterday,already,now,last week, next month.
Test on modal verbs.
Задание 1 Заполните пропуск одним из модальных глаголов(can,may,must, have)
l....you lift
this box?
2.It ... rain
today.
3.
You ... do as
you are told.
4. He ... go there at once.
5. We ... be more careful.
6 .... I help
you?
7....you play
chess?
8.He ... to
stay at home yesterday. Задание 2 Составьте 3-4 общих вопроса, употребив все
модальные глаголы из первого задания и дайте краткий утвердительный и отрицательный
ответ.
Немає коментарів:
Дописати коментар